.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برنامه‌های فرهنگی سواحل در ساری اعلام شد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساری برنامه‌های فرهنگی سواحل در ساری را اعلام کرد.

به گزارش شمال نیوزسیدمهدی سعیدی ساروی امروز در گفت‌وگو با فارس  از برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری در سواحل دریا با هدف جلب رضایت‌مندی گردشگران و مسافران در تابستان امسال خبر داد.

وی افزود: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساری امسال اقدامات ویژه‌ای در زمینه تبلیغات محیطی در سواحل دریای ساری و میاندرود انجام داده است که از جمله می‌توان به تهیه و نصب 250 بنر شامل احادیت و روایات ائمه اطهار با مضامین  تقویت امر به معروف و پرهیز از منکرات، عفاف، حجاب و نماز اشاره کرد.

سعیدی همچنین برگزاری جشن بزرگ نیمه شعبان در ساحل فرح‌آباد را از دیگر برنامه‌های این اداره در طرح دریا دانست و ادامه داد: این برنامه شامل مولودی‌خوانی، اجرای نمایش‌های طنز، شعبده‌بازی و برگزاری مسابقات محلی است که 16 شعبان سال جاری توسط گروه هنری شیدا برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساری تصریح کرد: ورود مسافران تابستانی به این شهرستان فرصت مناسبی را برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی به وجود می‌آورد که در این راستا این اداره اقدام به برپایی دو نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی با بیش از 500 عنوان کتاب با موضوع‌های مختلف در ساحل دریا خواهد کرد که علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا پایان طرح به ساحل فرح‌آباد ساری و پلا‍ژ شهرداری مراجعه کنند.

وی از برگزاری مسابقه بادبادک‌ها راس ساعت 18 روزهای پنج‌شنبه هر هفته و همچنین مسابقه دوچرخه‌سواری ساحلی روزهای جمعه هر هفته در پلاژ عدالت سه، کیلومتر 35 جاده پلاژ خبر داد.

سعیدی برگزاری جشنواره سراسری کاریکاتور تحت عنوان دریا را از فعالیت‌های دیگر این اداره اعلام کرد و افزود: این جشنواره با همکاری موسسه فرهنگی هنری نقش و نگار از 15 تیر تا 15 شهریور سال جاری در ساری اجرا می‌شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.131 seconds.